Na https://seo4.net zdobędziesz więcej informacji o ofercie agencji SEO.
Firmy i administratorzy portali internetowych, którzy pragną, aby pojawiać się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, mogą to osiągnąć na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie rekomenduje się, to podjęcie starań osobiście. Nie mając doświadczenia w obszarze SEO i nie monitorując systematycznie wiadomości o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować właściwie i – kluczowe – efektywnie. Druga droga to stworzenie etatu dla profesjonalnego SEOwca, jednak nie każda firma może sobie na to pozwolić ze względu na budżet. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przewidziane na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zleceniodawcy. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że obok specjalistów od SEO w zatrudnione są tam również osoby od programowania, kampanii Google Ads, grafiki i copywritingu służące merytorycznym wsparciem w tych obszarach.
Sumienna agencja SEO dopasowuje ofertę do każdego klienta
Polskich agencji SEO jest sporo. Na co zwrócić uwagę podczas szukania firmy, która zwiększy naszą widoczność w wynikach organicznych przeglądarek? Radzimy postawić na firmę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, ale także tych kreatywnych czy reklamowych, z każdym rokiem rośnie, co nie zawsze niesie za sobą wysoką jakość usług. Wybierając agencję, która działa od minimum dziesięciu lat, można mieć zaufanie, iż dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich dotychczasowych prac. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach dodają sekcję z historią tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy należy przeczytać opisy takich przypadków, by samemu wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można oczekiwać po agencji, a także to jakie problemy udało jej się rozwikłać i dla jakich branż pracowała. Godna zaufania agencja SEO to taka, której działania są transparentne: informuje o harmonogramie prac na najbliższe tygodnie, ale także przekazuje raporty z wykonanych działań i ich rezultaty.
Inny nie do przecenienia aspekt to spersonalizowana oferta i dopasowanie zakresu działań do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeżeli agencja SEO na pytanie ofertowe odpowiada w kilka minut, a oferta wygląda jak sztampowy szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po wysłaniu pytania przedstawiciel rzetelnej agencji SEO powinien skontaktować się z potencjalnym klientem, by dopytać o dokładniejsze dane o firmie, nieodzowne do utworzenia dla niej kompleksowej oferty. To dane, których nie można znaleźć tak po prostu w internecie, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta usługach czy towarach, które potrzebuje wypromować.
Jaki system rozliczenia z agencją SEO jest najlepszy?
Z nieufnością należy podejść do firm SEO, które sugerują umowę z opłatą za uzyskany rezultat. W takim modelu rozliczenie odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe dotrą na uzgodnione w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top10 lub do Top3). To wciąż całkiem popularny rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą duże zagrożenie – można bowiem uzyskać natychmiastowy efekt łamiąc zasady ustalone przez Google. Systematycznie modyfikowany algorytm też nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, więc rzetelna agencja SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych wyników. Jeśli chodzi o cenę za działania firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – co do zasady w pierwszych tygodniach po podpisaniu kontraktu nieodzowne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, aby wykonać drobiazgowy audyt SEO, a potem zrealizować wszelkie przedstawione w nim prace. W kolejnym okresie współpracy, jak witryna zleceniodawcy zostanie już zoptymalizowana, koszty działań bywają o wiele niższe.
Dane kontaktowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]