Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?


Więcej o ofercie agencji marketingowej Kraków na https://k-myk.pl.

Kiedy posiada się firmę, bez względu na to czy zajmujemy się dystrybucją, świadczeniem usług czy produkcją, akcje marketingowe winny stanowić ważny element budowania jej rozpoznawalności. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast małe firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.

Co można zlecić agencji reklamowej?

Agencja reklamowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w sieci (social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, koperty czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, kalendarzy bądź ulotek. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć interesujące, unikatowe wpisy na stronę internetową zamawiającego, a także opracuje schemat interakcji z odbiorcami poprzez najpopularniejsze portale, jak np. Facebook, Instagram czy Twitter.

Do których firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w przygotowaniu konferencji, targów czy spotkań z klientami, które z reguły wymagają skrupulatnego planowania, takie zadania może wykonać agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu harmonijnego oraz kompetentnego zespołu pracowników – wystarczy powierzyć jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego czy też przygotowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji reklamowych, warto jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań reklamowych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane kontaktowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Related