Korporacyjny biuletyn to znakomity sposób komunikacji wewnętrznej, ale również działanie marketingowe. Zobaczmy więc, jakie treści można zamieścić w takim biuletynie i dlaczego warto się na to zdecydować.
Projekt gazety – w zakładach produkcyjnych i przedsiębiorstwach
Gazeta firmowa może pełnić 2 funkcje. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – informowanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, rozmowy z wyróżniającymi się członkami personelu. Tego rodzaju gazetki mają duży wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, bowiem wspaniale motywują ekipę. To powoduje, że podwładni są bardziej skłonni do współpracy między sobą, czują więź z zespołem, a ich codzienne powinności dają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że gazeta korporacyjna sprawia, że członkowie załogi utożsamiają się z wytwarzanymi artykułami, podnosi się też jakość usług. Ogromnym plusem jest także poprawianie kanałów przepływu informacji pomiędzy pionami, które są głównym powodem konfliktów w wielu korporacjach. Firmowy biuletyn zapewnia również stuprocentową przejrzystość strategii przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – dotrzyj do organizacji gospodarczych
Oczywiście gazeta firmowa to również wspaniała metoda komunikacji na zewnątrz. Magazyn dociera do odbiorców takich jak: usługobiorcy, firmy konkurencyjne, partnerzy firmy, uczniowie. Korporacyjny biuletyn dzięki temu spełnia cele promocyjne, podnosi wyniki sprzedażowe oraz stanowi świetny filar profesjonalnego public relations. Planując założenie gazety firmowej powinniśmy w pierwszej kolejności zwerbować redaktorów oraz zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami doświadczonych podmiotów (np. studiów graficznych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują ilość stron i zajmą się drukiem. korporacyjny biuletyn na pewno wypełni swoją misję.
Dane kontaktowe:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]